کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال
نگارش در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:پيراهن طرح دار ,رنگ كراوات ,کراوات,پیراهن, توسط رامش

براي پيراهن هایی که طرح دار می باشند، باید رنگ كراوات را بگونه ای  انتخاب كنيد كه وقتی کسی از دور به شما نگاه می کند آن رنگ کروات دقیقا چیزی باشد که بیشتر به چشم می آید . همچنین شما مي توانيد با اين پيراهن طرح دار ، يك كراوات طرح دار، راه راه يا چهارخونه نیز استفاده کنید. البته به یاد داشته باشيد زمانی که كراوات طرح دار انتخاب می كنيد به رنگ غالب آن نیز دقت لازم را داشته باشید .تا با رنگ اصلی پيراهن طرح دار شما هماهنگی داشته باشد.

پیراهن

وقتی ثروت بیش از اندازه باشد و به فکر نیازمندان جامعه نباشیم چنین اتفاقاتی بعید نیست : یک مرد ثروتمند هندی با هزینه ای بالغ بر 14 هزار پوند پیراهنی از جنس طلا برای خودش دوخته است .
به گزارش دیلی میل، سعی می کنیم به این مرد ثروتمند هندی که برای جذب خانم ها یک پیراهن مردانه از جنس طلای جامد ساخته است بگوییم که با پول نمی توان عشق را خرید.آقای Datta Phuge مرد 32 ساله اهل Pimpri-Chinchwad هند به یک تیم 15 نفره از زرگران پیراهنی از جنس طلا سفارش داد که آنها توانستند با کار 16 ساعته در روز طی 2 هفته آن را به اتمام برسانند.او توضیح داد: من می دانم که جذاب ترین مرد جهان نیستم اما قطعا هیچ زنی نمی تواند به پیراهن من خیره نشود! آقای Phuge به روزنامه هندی Pune Mirror گفت: پیراهن طلا یکی از آرزوهای من بوده است. این پیراهن پر زرق و برق با استفاده از مخمل سفید وارداتی به همراه شش دکمه از سنگ کریستال و یک شال گردن بافته شده از طلا ساخته شده است.بازهم می گوییم ای کاش به جای چنین پیراهنی کمی به فکر فقیران و امور خیر هم بود .

پیراهن

پیراهن

پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------